چه درمان مفید برای کاهش کراتینین 9.2 است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای کاهش کراتینین 9.2 است

چه درمانی برای کاهش کراتینین 9.2 مفید است؟ در واقع، کراتینین 9.2 بسیار بالا برای بیمار به بیماری کلیوی است، آن را به مرحله پایانی بیماری کلیوی میباشد. معمولا، دیالیز خواهد شد به بیمار توصیه می شود به کاهش سطح کراتینین بالا. با این حال، به عنوان یک دکتر من نمی خواهم برای دیدن بیمار دردها خیلی از دیالیز، بنابراین من آنها را توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است، که یک راه موثر برای درمان بیماری های کلیوی.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران را بر اساس.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy سطح کراتینین بالا پایین؟
می دانم سطح کراتینین بالا است عملکرد کلیه کمتر است که می گویند اگر ما می توانیم سطح عملکرد کلیه به برخی خاصی بهبود ایجاد می شود، سطح creaitnine بالا خواهد شد به تدریج کاهش یافته است.
این درمان است چهار عملکرد اصلی که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در چنین راهی عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یافته است. که عملکرد کلیه افزایش می یابد، پایین کراتینین بالا سطح می رود با آن است.
برای بیمار بیماری کلیه با کراتینین 9.2 اگر آنها می توانند این درمان به موقع، آنها ممکن است فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه است.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: